گرینبرگ مدیر عامل شرکت می گوید که چاب خود را خالص صفر اعلام نمی کند
نوشته شده توسط : اخبار موبایل

علاوه بر پیش‌بینی نوسانات ژئوپلیتیکی بیشتر ناشی از ناامنی غذایی و انرژی جهانی، مدیر اجرایی Chubb به شرکت‌های مخابراتی هشدار داد که برای شکایت‌های سبز در افق - علیه بیمه‌کنندگان D&O و خود بیمه‌گران - در یک گردهمایی صنعتی آماده شوند.


در سخنرانی در سی و هشتمین کنفرانس سالانه بیمه رتبه‌بندی جهانی S&P، رئیس و مدیر عامل Chubb، ایوان گرینبرگ، پیش‌بینی را ارائه کرد و در پاسخ به سؤالی در مورد اولویت‌های پذیره‌نویسی در یک جلسه گفتگوی Fireside، درباره عدم تمایل مدیران Chubb به تعیین اهداف انتشار خالص صفر برای اپراتور توضیح داد. لری ویلکینسون، مدیر ارشد S&P.

گرینبرگ با شروع پاسخ خود با برخی از افکار در مورد تورم اقتصادی و اجتماعی، مشکلات فزاینده پذیره نویسی مرتبط با روند دادخواهی را توضیح داد. "با نگاهی به آینده، من نگران مسائل مربوط به نوع ESG، به ویژه در مورد تغییرات آب و هوا در حال حاضر، و مسئولیت مدیران و افسران هستم. وقتی به Greenwashing فکر می‌کنم: هر شرکتی که خود را اعلام می‌کند، شرکت [آنها] خالص صفر می‌شود – این در ابتدا عالی به نظر می‌رسد.» اما آن شرکت‌ها، خیلی سریع مجبور می‌شوند فاش کنند: «پیشرفت شما چیست؟ چگونه برای دستیابی به آن پیش می روید؟»


ایوان گرینبرگ
او تاکید کرد: "اگر فقط کلمات مبهم باشد، شکایت سهامداران زیادی وجود خواهد داشت زیرا شرکت ها بیش از حد امیدوار هستند."

رهبر Chubb در ادامه پیشنهاد کرد که بیمه‌گران و بیمه‌گرهای اتکایی که متعهد به اهداف خالص صفر هستند، خود را برای همان سرنوشت آماده می‌کنند، زیرا او همچنین توضیح داد که چرا Chubb تا زمانی که متوجه نشود که چگونه پیشرفت را نشان دهد، به آن بیمه‌گران نمی‌پیوندد.

زمانی که شرکت‌های بیمه خالص صفر را اعلام می‌کنند، [به این معنی است که برای پرتفوی‌های پذیره‌نویسی‌تان، ردپای کربن همه بیمه‌شده‌هایتان را به‌طور جمعی در سطح جهانی می‌دانید، و بنابراین می‌توانید نشان دهید که چگونه کاهش می‌یابد و در نهایت به صفر می‌رسد. ابزارها امروزه وجود ندارند. و در برخی مواقع، آن را با کت و شلوار صدا می زنند،" او گفت.

در Chubb، «ما خود را صفر خالص اعلام نکرده‌ایم زیرا نمی‌توانیم به‌عنوان یک شرکت تصور کنیم که چگونه می‌توانیم واقعاً به آن دست یابیم... توانایی اندازه‌گیری ردپای کربن پرتفوی خود - ما نمی‌دانیم چگونه این کار را انجام دهیم. هیچ شرکتی نمی داند چگونه این کار را انجام دهد. بنابراین، تا زمانی که ندانیم چگونه این کار را انجام دهیم، و مسیری واقع بینانه برای آن نبینیم، نمی‌توانیم واقعاً خود را صفر خالص اعلام کنیم. پذیره نویسی و تصمیمات سرمایه گذاری

گرینبرگ هر دو فعالیت را "کل نگر و متعادل" توصیف کرد و در عین حال بر تعهد صنعت بیمه تنظیم شده برای تقویت خدمات برای بیمه شدگان متاثر از رویدادهای آب و هوایی و همچنین حمایت از صنعت نفت و گاز تاکید کرد.

وی با اشاره به اینکه بیمه‌گر مانند جامعه دارای «اولویت‌های رقابتی عمدی» است، گفت: «در حال حاضر دیدگاه روشنی درباره نحوه برخورد با مسئولیت‌های خود در زمینه تغییرات اقلیمی داریم.

از یک سو، ما موظف هستیم، هم شخصاً و هم از نظر شرکتی، از جهان [در] حرکت به سوی صفر خالص حمایت کنیم... از سوی دیگر، ما موظف هستیم که از امنیت انرژی نیز حمایت کنیم و از جامعه در آنچه که قانونی است حمایت کنیم. این از یک شرکت بیمه انتظار می رود، و ما یک تجارت تنظیم شده هستیم، و از ما انتظار می رود که مسئولیت های خود را از این طریق انجام دهیم.

گرینبرگ پس از ارائه توجیه خود برای عدم تمایل چاب به تعیین اهداف خالص صفر برای خود، تاکید کرد که چاب در حال کار برای حمایت از صنایعی است که یا به شرکت ها و افراد کمک می کنند تا ردپای کربن خود را کاهش دهند یا فناوری های جدیدی ایجاد کنند که انرژی بدون کربن تولید کند. او گفت: «ما در حال بیمه کردن این فعالیت‌ها و توسعه توانایی فنی بیشتر برای انجام آن هستیم.


وقتی شرکت‌های بیمه خالص صفر را اعلام می‌کنند، [به این معنی است که برای پرتفوی‌های پذیره‌نویسی‌تان، ردپای کربن همه بیمه‌شده‌هایتان را به طور جمعی در سطح جهانی می‌دانید... ابزارها امروزه وجود ندارند.»

ایوان گرینبرگ، چاب


از سوی دیگر، ما همچنان به بیمه کردن نفت و گاز ادامه می دهیم، زیرا جهان به انرژی نیاز دارد... ما کارهایی بیمه شخص ثالث در کرج مانند زغال سنگ و شن های قیر را انجام نمی دهیم، جایی که گزینه های دیگری وجود دارد - آنها مشکلات پایداری واقعی با آنها دارند، و جایگزین هستند. [اما] ما هنوز جایگزین های خوبی برای گاز و نفت نداریم. و این غیرمسئولانه خواهد بود که به بیمه کردن آنها به شیوه ای مسئولانه ادامه دهیم.»

ما در تلاش هستیم تا توانایی ارائه پروژه‌های جدید را به روشی مبتنی بر علمی ایجاد کنیم که در آن بتوانیم تعیین کنیم که کدام پروژه‌ها به روشی پایدارتر و مسئولانه‌تر انجام می‌شوند و آن‌ها را بیمه کنیم، در حالی که ممکن است پروژه‌های کمتر را بیمه نکنیم. ما در تلاش برای یافتن این تعادل هستیم.»

در نهایت، کار ما این است که خدمات مربوط به انعطاف پذیری بیشتری را برای کمک به مردم در حالی که با آب و هوای مرتبط با کربن مواجه می شوند تا زمان گذار جهان ارائه کنیم. ما در حال کار روی خدمات در این زمینه هستیم.

او با خلاصه کردن رویکرد کلی چاب به مسائل تغییرات آب و هوایی، گفت: «بنابراین، بسیار جامع و متعادل است.

گرینبرگ با اشاره به تعهدات در قبال بیمه شدگان متاثر از آب و هوا، گفت که این تعهدات فراتر از ارائه حمایت بیمه ای و امکان قیمت گذاری و مدیریت قرار گرفتن در معرض قرار گرفتن به روشی دقیق تر است، زیرا نوسانات آب و هوا از انواع خطرات در طول سال افزایش می یابد. دیگر فصل گربه ها نیست.» او گفت فراتر از آن، بیمه‌گران باید از توانایی‌های خود استفاده کنند تا «واقعاً خدمات و انعطاف‌پذیری بیشتری به مشتریان ارائه دهند و به جامعه کمک کنند، زیرا در حالی که به سمت صفر خالص حرکت می‌کند، در معرض خطر قرار می‌گیرد». او در ذهن داشت

ویلکینسون گفتگوی Fireside را آغاز کرد و از گرینبرگ خواست در مورد محیط اقتصاد کلان و برخی از موضوعاتی که رئیس چاب در نامه سالانه خود به سهامداران در اوایل سال جاری در رابطه با درگیری روسیه و اوکراین و عدم اطمینان اقتصادی صحبت کرد، صحبت کند.

گرینبرگ از این فرصت استفاده کرد و موضوعی را که چندین بار تکرار کرد، از جمله در طول بحث خود در مورد مسئله آب و هوا- این ایده که امنیت غذا و انرژی "علت بزرگ بی ثباتی ژئوپلیتیکی" در آینده خواهد بود، معرفی کرد. «کمبود انرژی که در نتیجه قطع عرضه انرژی روسیه ایجاد می‌شود» باعث می‌شود که کشورهای توسعه‌یافته اکثریت قریب به اتفاق انرژی را مصرف کنند. آنها می خواهند کشورهای در حال توسعه را از بین ببرند. گرینبرگ گفت و آنها به شدت رنج خواهند برد.

«ناامنی غذایی این یک مسئله رو به رشد خواهد بود و ما فقط در ابتدای آن هستیم."

ما آن نوع کمبود انرژی و مواد غذایی را احساس خواهیم کرد که به نظر من بی‌ثباتی ژئوپلیتیک و سیاسی بزرگی را ایجاد می‌کند. و ما در اینجا در ایالات متحده نیز بیشتر آن را احساس خواهیم کرد."

او گفت: «این به طور کلی منجر به تورم می‌شود.» او اظهار داشت که فراتر از نیروهای عرضه و تقاضا، فدرال رزرو از نظر او «در پشت منحنی قرار دارد» و نمی‌داند که کشور به سمت دوره رکود تورمی بالقوه حرکت می‌کند. "خطر آن بسیار بیشتر از آنچه بوده است است. و تورم سرسخت تر و پایدارتر خواهد بود. و شما به آن اضافه کنید که اوکراین-روسیه بنزین را روی یک محیط عرضه دشوار ریخته است. [و] ما چین و سیاست‌های کووید آن را داریم، [که] به شدت بر عرضه زنجیره تأمین تأثیر گذاشته است.»

او همچنین پیش‌بینی کرد که فدرال رزرو در اقدامات خود تهاجمی‌تر خواهد بود و نوسانات بیشتری در بازارهای مالی ایجاد می‌کند، می‌ترسم که این برای مدتی ادامه پیدا کند.





:: بازدید از این مطلب : 155
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : جمعه 20 خرداد 1401 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: